Szybki przepis na pyszne, niskowęglowodanowe musli stał się tak dużym przebojem fanpage’a, że postanowiłam udostępnić go również na blogu 🙂 Nie ma w nim nic skomplikowanego, całość przygotowania zajmie Ci max 10 minut, a przy obecnych temperaturach takie leciutkie śniadanie może być przyjemniejszym, niż standardowa ketogeniczna jajecznica, czy bekon 😉

Niskowęglowodanowe musli – składniki

Potrzebować będziesz:

  • 180 ml jogurtu greckiego (tylko uwaga: żadnych greckich light, czy o zgrozo, low fat) lub śmietany 12-18%;
  • 80 g owoców jagodowych – mogą to być truskawki, borówki, jagody lub też ich mix;
  • szczypty chipsów kokosowych prażonych (staram się używać produktów BIO, stąd moim faworytem są chipsy marki Bio Planet) – 10g;
  • odrobiny wiórek kokosowych -5g;
  • odrobiny pestek słonecznika -5g;
  • odrobiny płatków migdałowych – 5g;
  • szczypty pokruszonych orzechów macadamia -10g;

Tak naprawdę możesz dodać też siemię lniane, pestki dyni, kilka orzechów innego rodzaju;

Muesli low carb – przepis

Owoce umyj, truskawki obierz z szypułek i pokrój na mniejsze kawałki. Dodaj pozostałe składniki i jogurt grecki, wymieszaj ze sobą. Nic skomplikowanego, musli już gotowe 😉 W takiej postaci możesz swobodnie zabrać je do pracy, jako pierwsze, czy drugie śniadanie.

Musli ketogeniczne – składniki odżywcze

Rozmiar Kcal Białko [g] Węglowodany [g] Tłuszcze [g]
Całość 465 11,54 15,99 39,34

Składniki odżywcze zostały obliczone z użyciem jogurtu typu Greckiego Bakoma oraz truskawek. Jeśli Twoje dzienne spożycie węglowodanów nie przekracza 30g, pamiętaj by silniej skontrolować pozostałe posiłki. 

Podsumowanie
Przepis:
Musli niskowęglowodanowe, ketogeniczne
Opublikowany:
Czas przygotowania:
Czas gotowania:
Czas całkowity :
Średnia ocena:
5 Based on 1 Review(s)